Patru uleiuri esentiale pentru un antrenament reusit la sala

Patru uleiuri esentiale pentru un antrenament reusit la sala

Antrenamentele la sală pot fi foarte solicitante și epuizante. Dar merită efortul pentru că ne aduc și multe beneficii pentru sănătate și aspectul fizic. 

Cred că te-ai confruntat și tu, la fel ca mine, cu senzația de mușchi obosiți după un antrenament intens la sală.

Din fericire am găsit o modalitate extrem de eficientă și la fel de placută, de a mă reface rapid după efort, și anume cu o combinație foarte eficientă de 4 uleiuri esențiale și anume Copaiba, Peppermint, Wintergreen, Lemongrass.

 
Pentru că este important să putem face zilnic mișcare, este necesar să ne relaxăm și să ne regenerăm rapid, fără efectele neplăcute ale produselor de sinteză.

Cumpără acum uleiurile esențiale și încercă și tu această rețetă foarte simplă pentru a scăpa rapid de senzația de oboseală, de febra musculară dar și pentru efectul de relaxare generală a corpului:

Masează zonele mușchilor obosiți după fiecare antrenament pentru a-ți ajuta corpul să se relaxeze și să se regenereze!

Iată ce mai poţi face pentru ca antrenamentul tău să fie cât mai eficient, cu rezultate vizibile, într-un termen scurt:

  1. Relaxează-te!

    Rezervă-ţi câteva clipe de pauză pentru a te relaxa şi pentru a fi recunoscător că ai reuşit să duci până la capăt şedinţa. Poţi să îţi focusezi atenţia înspre corp: simte cum acesta lucrează. 

  2. Fă exerciţii de întindere a muşchilor!

    Exerciţiile de întindere ajută la combaterea febrei musculare, cât şi la relaxarea corpului şi crearea unei stări de bine. Realizează întinderi uşoare, care să nu solicite şi mai mult muşchii obosiţi şi încordaţi. 

  3. Bea multă apă! 

    Hidratarea după terminarea şedinţei te ajută să înlocuieşti fluidele pierdute în timpul activității fizice, astfel te vei asigura că rămâi hidratat corespunzător. Când transpiri în timpul realizării exercițiilor fizice, corpul tău pierde cantități mari de apă, ceea ce poate duce la deshidratare dacă nu o înlocuieşti cu apă sau alte lichide. 

  4. Mănâncă sănătos! 

    Ce ar trebui să mănânci după sală? Proteine - ajută la repararea şi construirea masei musculare. Carbohidraţii vor face recuperarea mult mai uşoară, după o sesiune intensă de exerciţii. Grăsimile, consumate imediat după sală, stimulează creşterea musculară.